TuningBox ® е не само производител, но и развива своя хардуер и софтуер.
Гамата от превозни средства, за които TuningBox ® предлага решение, е без съмнение
най-широката.
В TuningBox ® резултатът винги е безупречен. Електронните компоненти са защитени с
твърда и здрава, херметически запечатана кутия. Използваните конектори са оригинални
или много сходни с тези, използвани от производителя на превозното средство.
Монтажа е много бърз и лесен и се постига без рязане или запояване на кабели.
Деинсталацията става също толкова бързо и лесно. След като извадите устройството,
оригиналните букси се свързват една с друга в оригиналната конфигурация, без да остават следи от употребата на устройството.
TuningBox ® е напълно подходящ както за превозни средства с автоматична скоростна
кутия, така и за превозни средства, оборудвани с предавателна кутия Tiptronic.
Всеки ъпгрейд на различните модели устройства се извършва с педантична
последователност и точност. Благодарение на това, TuningBox ® е записал
изключително малко дефекти в своите продукти. Увеличаването на мощността и въртящия момент е гарантирано и може да се докаже на силов стенд, филтърът за твърди частици не се блокира, тъй като стойностите на отработените газове остават непроменени.
Въпреки че изглежда измамно просто, по отношение на външен вид и връзка,
TuningBox ® съчетава употребата на съвременни технологии и материали, специално
предназначени за преодоляване на ограниченията, заложени в автомобилите от техния
производител.
Преценете сами:
1 - За да се поддържа тайна, единичните компоненти се поръчват отделно от
специализираните производители. След това сглобаването се извършва от квалифициран
персонал, преди да се премине през контрол на качеството.
2 - Всяко устройство след това се програмира да отговаря на съответното моторно
превозно средство. Резултатът от този труд е плод на резултатите от изследователската
дейност в Центъра за развитие. За да бъдем сигурни в производителността и
надеждността на всяко устройство преди да излезе на пазара, се извършват множество тестове, в нашата лаборатория и на нашите стендове.
Цялостен подход за максимална ефективност
Всички TuningBox ® устройства са оборудвани с конектори, които са съвместими с оригиналните. Ако не можем да закупим конекторите директно от производителя, ние ги произвеждаме в съответствие със спецификациите, които са също толкова строги, колкото и тези на производителя на автомобила.
За разлика от някои други конкурентни продукти, ние никога не използваме компютърни
конектори, тъй като те не са подходящи за нуждите на автомобилния сектор.
Нашите конектори също са обезпечени, т.е. не можете да ги свържете по грешен начин.
За TuningBox ® безопасността е приоритет
Турбото остава оперативно защитено, заедно с всички други оригинални системи за безопасност.
Ако TuningBox ® електрониката открие и най-малкия проблем, операционната системата
автоматично ще се върне към оригиналната конфигурация.
Инжекционно налягане продължава да бъде регламентирано от оригиналния компютър, в съответствие с оборотите на двигателя, и следователно на педала на газта.
Налягането на турбото продължава да бъде регламентирано от оригиналния компютър.
Турбото никога не се подлага на механични напрежения по-големи от тези, предвидени от производителя. За да се гарантира дискретност, след като извадите устройството, не остава и следа от него нито в двигателя, нито в оригиналната компютърна памет.
В TuningBox ® се използват само оригинални конектори, предназначени за автомобилния пазар, и никога не се използват компютърни конектори. Правилния начин за монтаж и свръзка са гарантирани.
Въртящ момент
Общо казано, колкото по-голям обем на двигателя, толкова по-голям въртящ момент.
Високият въртящ момент дава възможност за по-голямо ускорение, усещането за тяга което те тласка назад в седалката е по-голяма. Нещо повече, високия въртящ момент ви дава възможност да се придвижват много по-големи тежести, за което дизеловите превозни средства често се използват, да теглят каравани, ремаркета или тежки товари.
При дизеловите двигатели, най-добрия въртящ момент се достига при ниски обороти на двигателя (между 1300 и 2400 оборота в минута в зависимост от автомобила, докато съвременните двигатели са по-близо до 1300 оборота в минута). Силата, която се предава към колелата, е в своя пик в този момент. Високият въртящ момент води до добро ускорение и мощност (няма нужда да се сваля предавката). Формула на въртящият момент е сила във връзка с разстояние. Можете да сравните въртящия момент с щангист който вдига огромно тегло над главата си. Колкото по-голямо тегло вдигна, толкова по-силен е щангиста.
Въртящия момент = сила х разстояние
Тук силата се изразява в обема на двигателя, а на разстоянието в метри.
Тъй като кривата на въртящия момент достига своя максимум в долната част на оборотомера, той бързо намалява в по-високата зона на оборотомера.
Мощност
Мощността е работата, постигната в определен период от време. Поради това зависи от
въртящия момент, но също така и от оборотите на двигателя. Колкото по-високи обороти, толкова по-голяма сила. Това продължава до определен момент, който при дизеловите двигатели настъпва между 4000 и 4500 оборота в минута. Мощността на двигателя има влияние върху скоростта на автомобила.Можете да сравните употребата на сила между двама спортисти: Първия вдига 120 кг за 1 минута, вторият вдига 120 кг за 30 секунди. За една минута вторият спортист би вдигнал 240 кг, така че той е по-силен.
Мощност = въртящ момент / време
Мощност = сила х скорост
Мощността се изразява във ватове (W) или конски сили (DIN). Въртящият момент се измерва с оборотите на двигателя и скоростта в радиани в секунда.
1 к.с. DIN = 1 Ват х 1,36
Мощност на двигателя
Двигателят е най-приятен и гъвкав в зоната на максимален въртящ момент и максимална мощност. Извън тази област, на двигателят не му достига динамика. Най-добрата зона следователно съществува между 1500 и 4000 оборота в минута, в този диапазон двигателят консумира по-малко. При ниски обороти двигателя консумира много малко, но не може да осигури необходимото усилие: той вибрира и се оплаква, и дори когато натиснете педала на газта до ламарината, стрелката на оборотомера да не се вдига. Като цяло, това означава, че има недостиг на въртящ момент или мощност. Когато се форсира двигателя консумира много повече отколкото наистина се нуждае, и се износва по-бързо: трябва или да превключите на по-висока предавка или да намалите скоростта (по принцип, с около 3500 оборота в минута на 5-та, дизеловите превозни средства се движат с над 140 км / час). 3500-до 4000 оборота в минута при дизела е област която следва да се разглежда като зона на резерва (за изпреварване, например).
Дизеловите двигатели достигат най-голяма мощност до 4200 оборота в минута,
след което тя пада. Тяхният въртящ момент не се увеличава след 3500 оборота в минута.
Бензиновия двигател дава по-добра линейна мощност, и преди всичко до 5500 RPM, все пак 1000 об. повече от дизела. Под 2000 оборота в минута въртящия момент наистина не представлява интерес, за разлика от дизеловия двигател който по-добра динамика при ниски обороти ...
Source: Extracts from the site: http://www.lewebdesconducteurs.com/
Author: golfy@free.fr
За контакт:
special_car_care@abv.bg
0878 848 340
Няма коментари:
Публикуване на коментар